זה לא יותר חדש לחיות

זה לא יותר חדש לחיות | סרגיי יסנין

שירה וליווי ביוגרפי

מרוסית: דוד ישראל ארונשטם

סרגיי יסנין נולד למשפחת איכרים ושירתו צבועה בדימויים מהטבע. תכונה זאת קירבה אותו למשוררים האיכרים, וקשרה את שמו לשירה הכפרית. בהמשך דרכו הוא הצטרף לאימז׳ניסטים ששׂמו את המטפורה ואת הדימוי בראש תורתם. כוח שירתו של יסנין לא אפשר לו להתקבע למוסכמות של זרם אחד, והוא המשיך להתפתח ולחבר יצירות ספרותיות מורכבות. בגיל 30, לאחר התמכרויות קשות ועם נפש סדוקה ומעורערת, הוא מתאבד בתלייה בחדרו שבבית מלון.

סרגיי יסנין אמנם חי חיים קצרים, אך אלה היו בתקופה  שמלאה בהתרחשויות ותהפוכות – הן מבחינה ספרותית והן מבחינה גאופוליטית. עוד בתקופת חייו הוא הפך למשורר האהוב ביותר בקרב העולם התחתון של ברית המועצות בזכות הסנטימנטליות שרבים משיריו מעוררים. אולם הדבר לא משקף את אישיותו המורכבת של אחד מהמשוררים המבריקים ביותר של תחילת המאה ה־20.

זה לא יותר חדש לחיות מציג את השירים הליריים הידועים ביותר של סרגיי יסנין בהקשרם הביוגרפי, מתוך כוונה לאפשר הבנה יותר עמוקה של סגנונו הייחודי ושל דרכו הספרותית.

תרגם מרוסית וליווה ביוגרפית: דוד ישראל ארונשטם

מחיר (כולל משלוח): 59 ש״ח. מומלץ לעיין במדיניות המשלוחים והזמנות בטרם ביצוע הרכישה.

ניתן לבצע הזמנה במשלוח מהיר בתיאום מראש בהתאם למדיניות משלוחים והזמנות המצוינת מטה

מדיניות משלוחים והזמנות:

  • הזמנות באתר נעשות באמצעות תשלום מאובטח דרך שירות פייפל (PayPal), שם ניתן לשלם גם מבלי לפתוח חשבון (יש ללחוץ בעמוד התשלום ׳שלם באמצעות כרטיס אשראי׳ – זמין רק דרך מחשבים ולא בטלפונים החכמים). בכל נושא ניתן לפנות אלינו בכתובת הדואר האלקטרוני: buy.catharsis@gmail.com
  • הזמנות שנעשו דרך האתר תשלחנה תוך 3 ימי עסקים באמצעות דואר ישראל, וצפויות להגיע ללקוח בתוך 14-5 ימי עסקים מעת השליחה.
  • נא לציין בפרטי ההזמנה כתובת מלאה הכוללת: שם מלא המופיע על תיבת הדואר, שם רחוב, מספר רחוב, מספר כניסה, מספר דירה, עיר, מיקוד ומספר טלפון. 
  • המחירים המופיעים באתר כוללים משלוח סטנדרטי של דואר ישראל. ניתן לבצע הזמנה במשלוח עם מעקב באמצעות שירות ״דואר רשום״ בתוספת 15 ש״ח לכל רחבי הארץ. על מנת לעשות זאת, יש ליצור קשר איתנו באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני המצונית בסעיף הראשון.
  • המחירים המופיעים באתר מתייחסים למשלוחים בשטחי מדינת ישראל. לקוח המעוניין לבצע הזמנה לחו״ל נדרש לתאם זאת מראש מול מחלקת ההזמנות שלנו. הזמנות שתוזמנה לחו״ל בלא תיאום מראש תבוטלנה ולא תשלחנה. 
Scroll to Top

הספרים שלנו

עקבו אחרנו/צרו קשר

לוגו צבעוני קתרזיס